Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.12313/1219
Title: Estudio y análisis del posicionamiento de la marca Manpotsherd en la ciudad de Ibagué
Authors: Duque Ramírez, David Santiago
Advisors: Patiño Moreno, Erika Alejandra
Keywords: Manpotsherd
Posicionamiento
Mercado
Reconocimiento
Consumidor
Issue Date: 2018
Publisher: Universidad de Ibagué.
Citation: Duque Ramírez, D.S. (2018). Estudio y análisis del posicionamiento de la marca Manpotsherd en la ciudad de Ibagué. [Tesis de pregrado, Universidad de Ibagué]. http://repositorio.unibague.edu.co:80/jspui/handle/20.500.12313/1219
Abstract: MANPOTSHERD despite being a brand with a slight trajectory, has managed to have significant advantages, which along with brand positioning strategies would lead this young company to be a leading organization in the textile sector of the country. The brand today, the brand can be called an important asset for an organization, companies make an investment in positioning their brand in the market, because they know that in the future will change concepts for brands, it is no longer just about the product but to generate experiences, so the following research work is a requirement to obtain the title of professional in marketing, will develop a market study with quantitative descriptive approach with the aim of knowing the positioning of the brand MANPOTSHERD in the city of Ibagué for 2017.
Description: MANPOTSHERD a pesar de ser una marca con una trayectoria leve, ha logrado tener ventajas significativas, que junto con estrategias de posicionamiento de marca llevarían a esta joven empresa a ser una organización líder en el sector textil del país. La marca hoy por hoy, la marca se puede denominar cono un activo importante para una organización, las empresas realizan una inversión en posicionar su marca en el mercado, porque saben que a futuro se cambiaran conceptos por marcas, ya no se trata solo del producto sino de generar experiencias, es por ello que el siguiente trabajo de investigación es un requisito para obtener el título de profesional en mercadeo, se desarrollará un estudio de mercados con enfoque cuantitativo descriptivo con el objetivo de conocer el posicionamiento de la marca MANPOTSHERD en la ciudad de Ibagué para el año 2017.
URI: http://repositorio.unibague.edu.co:80/jspui/handle/20.500.12313/1219
Appears in Collections:Mercadeo

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Trabajo de grado.docx
  Restricted Access
1.36 MBMicrosoft Word XMLView/Open Request a copy



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons