Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.12313/2599
Title: Celebremos la Vida: Una guía para niños, niñas y adolescentes.
Authors: Perez Diaz, Silvana
Keywords: Niños
Niñas
Vida
Celebración
Valores
Arte de la comunicación
Cinco sentidos
Issue Date: 2020
Publisher: Centro de Servicios en Psicología
Citation: Perez Diaz, S. (2020). Celebremos la Vida: Una guía para niños, niñas y adolescentes. [ Guía Clínica, Universidad de Ibagué]. https://hdl.handle.net/20.500.12313/2599
Abstract: For a long time there has been talk of struggling, overcoming, coping, overcoming or enduring life, coping, coping, coping or enduring life. However, the perspective perspective is totally different when we talk about celebrating life. celebrating life. Like any party, life has fun, formal, awkward and moments, formal, awkward, uncomfortable and some accidents, but that does not accidents, but that is not an impediment to enjoy this party we are hosting. party of which we are hosts.Children and adolescents deserve the opportunity to opportunity to celebrate life as it is, and to make the most of all that is and to make the most of all the good things it has to offer. can offer them.
Description: Durante mucho tiempo se ha hablado de luchar, superar, enfrentar, sobrellevar o soportar la vida. Sin embargo, la perspectiva es totalmente distinta cuando hablamos de celebrar la vida. Como en toda fiesta, la vida tiene momentos divertidos, formales, incómodos y algunos accidentes, pero eso no es impedimento para disfrutar esta fiesta de la cual somos anfitriones. Los niños, niñas y adolescentes merecen la oportunidad de celebrar su vida, tal y como es, y de sacar el máximo provecho a todo lo bueno que esta les puede ofrecer.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.12313/2599
Appears in Collections:Eje clínico

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
autorización para la publicación.pdf
  Restricted Access
1.19 MBAdobe PDFView/Open Request a copy
Celebremos la Vida.pdf17.7 MBAdobe PDFView/Open



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons